ads


karışık liste!

Ask Sarkilari (Karisik) için sayfayı aşağı kaydırın!



Aşk Şarkıları Dinle | En Güzel Aşk Şarkısı Dinle  

şarkıların gelmesi 15-20 saniye alabilir..

Evet arkadaşlar, sarkilaridinle.blogspot.com farkıyla hemen üstteki playlistte sizlerle bugüne kadar aşk üzerine yazılmış en güzel 40 parçayı paylaşıyoruz. Aşk, her zaman şarkılara konu olmuştur. Fakat bizler burada en iyisini arıyoruz, aşkı en güzel şekilde konu edineni. Bu doğrultuda tam 40 aşk şarkısı sizlerle.. Sizce hangisi en iyisi?
"Aşk Şarkısı" - "Aşk Şarkıları" - "Aşk Şarkıları Dinle" - "En Güzel Aşk Şarkısı Dinle"

Şarkıları bilgisayarınıza indirmek için de playerdaki "download" seçeneğini kulanarak istediğiniz şarkıyı itunes üzerinden yasal olarak bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Ayrıca yine playerdaki "download" seçeneğini kullanarak amazon.com üzerinden sanatçının tüm albümlerini satın alabilirsiniz...

Bu kayıt Langdon tarafından yayımlandı.
Burası sarkilaridinle.blogspot.com'un Ask Sarkilari (Karisik) bölümü

35 yorum

yaa süper bu parçalar admin cok sağol gerçekten güzel arşiv herkese tavsiye ediyorum emeğine sağlık kardeşim...

ya bu parçaların nesi güzel ben bu yorumu yazana derimki yağcılarda incek varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hiçççç beğenmedim bu parçaları insan biraz dertli bişey koyar bu ne yaaaaa

bence güzel beğenmeyenlerin hiç zevki yokmuş demekki

bencede hiçç güzel değil bumu yanigüzel olan yaaaa...

fena değiller de dagüzel şarkılar vardı...

ya admın bır ara bı sıır wrdı burda dınlemstım emınım erkek soyluyordu ama cok gusel ı şiirdi lutfen onu bu lısteye koyarmısn eger anladyısan :)(:

arasından seçsen 5 tane güzel şarkıı varr.... bunlara güzel diyen ya aşık değil ya güzel şarkı dinlememiş

çok iğrenç şarkılar bu ne ya şarkı mı?

süper olmuş emeğinize sağlık

valla herşeyi karıp karıştırmışsınız maşallah her şey var insan biraz
dertli aşk şarkıları koyar

insan biraz dogruyu söyler hiç güzel degil

hiç güzel degil

bunlar ne yaa şarkımı iirenç kuscam şimdiii ıyyyyyy....

bu ne bea böyle şarkı mı olur

bunlar şarkımı yaaaaaaaaa

bncede hiç güzel değil >>>irenç<<<

Harbiden bunlar şarkımı ya.bu ne hangi gezegenin şarkıları bunlar.

kesin sesinizi salaklar zorla mı soktular sizi bu siteye defolun gidinn iğrenç yorumlar yapmayın kim yaptıysa ellerine yüreğine sağlık :)

iğrençççç ''''' sadeve sonlarını sevdim

cok güzel miş şarkıda

ferhar göçer götür beni gittigin yere öook güzel aşk şarkıların bayılıyorum ve bu şarkıyı dinlince sevgilim aklıma geliyo şuanda sevgilim asker onu çook seviyorum...

bence ismail yk nın yeni albümü çook güsel

ya bune biçim şarkıya biraz acıtıcı yakıcı aşk bişey olur hayret yani bu siz şarkı diyosanuz yuh yani başka bişey demiorum?:))

yuhhh be adam emek harcamış bişeyler yapmış zewk meselesi bu yaa beğenene eywallah beğenmeyene yallah......ne konuşursunuz boş boş bilmiyorum ki....emeğine sağlık kardeşim....ama güzel ama değil bi emek war ortada

bence herkesin müzik zevki farklıdır arkadaşlar..bence sizin yorumlarınız iğrenç..önce saygı göstermeniz gerekiyor.

zevk meselesi arkadaşlar boş konuşmayalım lütfen emel ben

gerçekten çok güzel şarkı emeginize saglik teşekkürler

neresi güzel çok kötü

bazıları güzel de diğerleri kötü

kardeş hakikaten günlerdir dinliyorum doyamıyorum ellerine sağlık tşk ederim

çokkkkkkkkk güzelllllll

emeğinize sağlık yenilerini bekliyoruz tşk ler

aşık olanlar için gelsin bu şarkı :)

AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM.YAZAN DENİZ:KİME................

Yorum Gönder

yeni şarkıları, son şarkıları, son albümü, bütün şarkıları, en sevilen şarkıları, 2011 şarkıları indir meden takılmadan kesilmeden dinle...

dizins

DNS Değiştirme - Damar Şarkılar Arabesk Müzik Şarkıları Dinle Hadisenin Şarkıları Sagopa Kajmer Şarkıları Şebnem Ferah Şarkıları Yıldız Tilbe Şarkıları Manga Eurovision şarkısı

Son Yorumlar

Sanatçı Listesi