Hilary Duff Şarkıları Dinle Online, Albüm indir


şarkıların gelmesi 15-20 saniye alabilir..



Yine sesi ve güzelliğiyle dünya insanlarının gözünün üzerinde olduğu isimlerden biri Hillary Duff. Daha çok gen kesime hitap eden şarkıları olduğundan, çocuklar da onu çok seviyor.. Buradan Hilary Duff'ın Bütün sevilen şarkılarını indirmeden online olarak dinle.. test et..

Şarkıları bilgisayarınıza indirmek için de playerdaki "download" seçeneğini kulanarak istediğiniz şarkıyı itunes üzerinden yasal olarak bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Ayrıca yine playerdaki "download" seçeneğini kullanarak amazon.com üzerinden sanatçının tüm albümlerini satın alabilirsiniz...
-------------------------------------------------------------------------------
Hillary Duff'ın Şarkılarını indir, hilary daf dinle,

21 yorum

  1. kendisini çook seviyorum.avrildan daha güzel.seside güzel.hillary duffın hayranıyım ve hastasıyım.ayrıca çooooook tatlı.

    YanıtlaSil
  2. süper ben daha çooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bir kere hem tatlı hem güzel odamın her yerinde onun posterleri varr

    YanıtlaSil
  3. bende hilary duff çok seviyorum bütün filimlerini izledim ama ben hillary duffun eski halini 1000000 kat daha güzelll buluyorum hillary duff sen eskisi gibi bebek yüzlü ol senin boyaya ihtiyacın yok seni seviyorum 1 numaralı hayranınım

    YanıtlaSil
  4. ben onu yeni tanıdım ve sevdim çok şeker...

    YanıtlaSil
  5. Bİ KERE ONUUU EN ÇOK DÜYADA BEN SEWİYORUM POSTERİNİN ODANDA OLMASI ÖNEMLİ DEİL APTALLL O ÇOOOKKK ŞEKER O ZAMAN BENDE DE BÜTÜN ŞARKILARI VAR

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı... şarkıları da fevkalede

    YanıtlaSil
  7. come stai hilary duff ben sizin hayranınızım romada aşk diye bir filminiz vardı.o italya film çok güzl olduğu için italyanca öğrenmeye başladım sizi çooooooooooooooooooooooook seviyorum.inşaallah bu yorumum size gelir arivederci ve che pi tiyamo

    YanıtlaSil
  8. hilary duff sen BİR KÜLKEDİSİ MASALINDA OYNUYORDUN. ÇOK GÜZELSİN SANA DİYECK BAŞA BİR ŞEY BULAMIYORUM

    YanıtlaSil
  9. ~~~~~HİLAL~~~~4 Nisan 2009 11:45

    MERHABA ARKADAŞLAR:
    HİLARY DUFF U SEVİYORUM BENCE ŞARKILARI SÜPER VE SAHNEYE YAKIŞIYO... ŞARKILARININ HEPSİNİ HAYRANLIKLA DİNLİYORUM SİZDE ÖYLE YAPIN XD

    YanıtlaSil
  10. Ya süper ya çokta güzel bi kız...hayranıyım...

    YanıtlaSil
  11. o benim aşşkım yha hayranım ben ona onu çookkk seviormm bitanemm benm yha

    YanıtlaSil
  12. hilatysana hayranım

    YanıtlaSil
  13. Hilary Duff seni çok seviyorum BİR KÜLKEDİSİ MASALI yla seni tanıdım o filmdeki rolün çok güzel sen o role layıksın -şarkılarında çok chad michael murray birbirinize çok yakışıyorsunuz sen bi
    ---(-HARİKASIN-)---

    YanıtlaSil
  14. hLar'mM sesini duyuR... cok sewıormm bu fLmını yah. şrkılarını full ezbereımm 'TERRY'İM ARTq losangelas da muzk eıtımı alıormm cok saoll sayende:D

    YanıtlaSil
  15. ı love you orhan kaptan

    YanıtlaSil
  16. hilary duffı ben herkesten çok seveom boşuna nefes tüketmein bee şimdie kadar 45 kişiye ben hilary duff hayranı yaptım benden çok kimse sevemez onu bi arkadaşımda sen nerden seveosun en çok onu dedi yarışmaya girdik herkes hilary duff hakkında bildiklerini yascaktı 3 sayfa yasdım ne diosunuz sizzzz...ve bende hem tişörtleri var hem posterleri hem albümleri şimdi hilaryi en çok ben seveom diyin de göreim siz bu yoollarda giderken biz dönüoduk

    YanıtlaSil
  17. çok şeker ve güzel bir kız muhteşem onu çok seviyorummmmmmmmmmm canım benim sexsileydi

    YanıtlaSil
  18. kızım senin adını bilmiyorum ama bir ünlüyü sevmek posterini almak filmini izlemek tişörtünü giymek değil veya eşyalarını kulllanmak
    sen öyle sanıyosun.hemde sen ençok seven değilsin hilary duffın annesi babası yokmu onlar senden daha çok seviyolar.neymiş 45 kişiyi hayran yapmış.hayran yapmaklada sevilmiyo bunu kafana sok herkez sevebilir bide yazmışsın en çok ben seviyom diyin de göreyim yazmışsın sen bence sevmiyosun sadece hava atmak içn böle sölüyosun

    YanıtlaSil
  19. çok güzel gerçekten hayatımda hiç bu kadar güzelini görmedim aynı zamanda filmide kendisi gibi güzel romada aşk filmine aktım izlemelere doyamadım hala izliyorum yani zor buldum bir keresinde televizyonda seyretmiştim haziran ayıydı galiba ondan belli sevsrek izliyorum............ve de onu ççççççççççooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.......................................................

    YanıtlaSil
  20. süper şarkıların var hilary ı love you

    YanıtlaSil
  21. hillar duff gercektende senı dunyalar kadar cooookk sevıyorum evrıl leyvınıda senıde coook sevıyorum sana ve evrıl leyvına hayranın tabıkıde sarkılarınızada cok hayranın 1numarasınız sızlerı coooook sevıyorum cmn benım dunya guzelısınız sızı ve sarkılarınız cok sevıyorum 2 nızıde optum hosca kal bb :)

    YanıtlaSil